91% lotów Ryanair w lutym na czas
Tania linia lotnicza Ryanair 12 marca ogłosiła swoje statystyki za luty, które potwierdzają, że Ryanair jest liderem w Europie, pod względem obsługi klienta.
- 91% z ponad 34 000 lotów wylądowało punktualnie
- Mniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerów
- Mniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 1 000 pasażerów
-
Odpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni
Katarzyna Gaborec-McEvoy z linii lotniczej Ryanair powiedziała:
“Ryanair przewiózł w lutym 5,4 mln pasażerów. 91% lotów (z ponad 34 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”
Luty |
2014 |
2015 |
Loty na czas |
91% |
91% |
Skargi (na 1 000 pasażerów) |
0.57 |
0.61 |
Skargi dotyczące bagażu (na 1 000 pasażerów) |
0.36 |
0.52 |
Odpowiedzi na skargi w ciągu 7 dni |
99% |
99% |
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze