iPady Eurolotu w nowej oprawie multimedialnej
Eurolot wprowadza nową wersję multimedialnego magazynu pokładowego, który jest dostępny dla pasażerów na iPadach w trakcie rejsów wykonywanych przez regionalną linię. Nowe wydanie jest dostępne także online na stronie: www.ipadonboard.eu
Od dzisiaj ulepszona wersja multimedialnego magazynu pokładowego na iPadach jest dostępna na pokładach 6 samolotów Eurolotu. Zaktualizowane iPady będą pojawiać się na kolejnych maszynach stopniowo.
Dzięki wersji polskiej i angielskiej oraz przejrzystemu układowi graficznemu, każdy pasażer może przeczytać aktualne informacje o firmie, historii, flocie oraz o mocnych stronach Eurolotu. Co więcej, specjalnie dla osób, które w czasie podróży lubią czytać została zaprojektowana zakładka „Prasa”, gdzie cyklicznie będą pojawiać się wybrane artykuły z takich magazynów jak: Bloomberg Businessweek, Live&Travel, Gaga, Ramp, Maleman, Futu. Przygotowaliśmy także do czytania – z myślą o naszych najmłodszych pasażerach – przygody „Basia i Biwak” (Literacki Egmont).
Nasze iPady to nie tylko ciekawa oferta rozrywki pokładowej dla naszych podróżnych, ale i nowe możliwości dla reklamodawców. To bardzo efektywne i nowoczesne narzędzie marketingowe, które pomoże w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych oraz klientów. Wierzę, że nowe zmiany w zawartości iPadów zostaną pozytywnie przyjęte przez naszych pasażerów – mówi Agnieszka Łuczak, Dyrektor Marketingu Eurolot SA.
Ponadto, nowoczesne oprogramowanie iPadów daje możliwość łatwego rozbudowania oferty w przyszłości, np. poszerzenie jej o kreskówki i gry dla dzieci, a także utwory muzyczne. Co więcej, będzie można szybko i na bieżąco aktualizować informacje dotyczące Eurolotu m.in. o siatce połączeń, taryfach oraz inicjatywach firmy. Nowoczesna i czytelna kreacja iPadów nawiązuje do letniej kampanii firmy pt. „Miłego Eurolotu!”, która była realizowana w połowie tego roku.
Przypomnijmy, że Eurolot – jako pierwsza polska linia lotnicza – wprowadził w 2012 roku iPady (tablety) na pokłady swoich samolotów. To unikatowy elektroniczny nośnik marketingowy, który zastąpił drukowane magazyny pokładowe oraz wyróżnia przewoźnika na rynku lotniczym.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze