LOT najlepszy w Europie Środkowo–Wschodniej
Polskie Linie Lotnicze LOT po raz 17-sty zostały nagrodzone przez czytelników brytyjskiego, prestiżowego magazynu „Business Traveller”.
Statuetki wręczono w Londynie. Nagrodę w imieniu przewoźnika odebrał David Bentley, przedstawiciel PLL LOT w Wielkiej Brytanii.
Przyznanie nagrody potwierdza jakość obsługi jaką zapewnia LOT. Polskie linie otrzymały bowiem tytuł najlepszej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki głosom czytelników, którzy w specjalnej ankiecie głosowali m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. Pierwszą nagrodę tego magazynu LOT otrzymał w 1998 roku.
„Dziękuję naszym Pasażerom, bo otrzymanie tej nagrody po raz siedemnasty to dla nas ogromne wsparcie. Cieszę się, że nasze starania i zmiany, jakie proponujemy w ofercie są zauważane. Gratuluję również całej załodze LOT-u, która każdego dnia angażuje się
w jej tworzenie. Wspólnie chcemy by LOT był nowoczesną linią europejską, a dzięki swojej elastyczności i szerokiej ofercie skutecznie konkurował i wyznaczał trendy. Bo nie w wielkości, a w umiejętnościach dostosowania się do potrzeb rynku i szybkim reagowaniu tu siła” – mówi Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT S.A.
Wyróżnienie „Business Traveller”, to już kolejna nagroda w kolekcji wyróżnień przyznawanych LOT-owi. W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych również wysoko oceniali oraz nagradzali poziom usług i produktów polskiego przewoźnika. Wcześniej firmie przyznano m.in. nagrody magazynu „Global Traveler”, amerykańskiej edycji „Business Traveller” czy Reader’s Digest.
Magazyn „Business Traveller” jest jednym z najbardziej liczących się magazynów na rynku brytyjskim, skierowany do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci
z branży finansowej i turystycznej. Pismo ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1976 roku.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze