Nowa strona internetowa eurolot.com!
Nowoczesna, przejrzysta, intuicyjna dla podróżnych. To zaledwie kilka zalet nowej wersji strony internetowej Eurolotu. Polska regionalna linia lotnicza zaprezentowała dzisiaj nową odsłonę eurolot.com, dzięki której pasażerowie mogą w jeszcze wygodniejszy i prostszy sposób m.in. kupić bilet czy odprawić się online na swój rejs.
Nowa odsłona strony www Eurolotu została zaprojektowana w myśl zasady „user friendly”, co oznacza, że poruszanie się po niej jest wygodne, proste i przede wszystkim intuicyjne dla użytkowników. Jest to możliwe dzięki m.in. łatwiejszej i precyzyjnej nawigacji oraz pogrupowaniu informacji, dotyczących planowania podróży, w konkretne bloki tematyczne: „Moja podróż”, „O Eurolot”, „Destynacje” i „Dla firm i agentów”. Co więcej, dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań IT, wkrótce system rezerwacyjny będzie szybciej transmitował dane, co wpłynie na szybkość dokonywania rezerwacji przez pasażera.
Ponadto, w trakcie prac nad stroną internetową, przewoźnik po raz pierwszy uwzględnił potrzeby podróżnych niedowidzących. Strona – poprzez przełączenie na zwiększony kontrast – jest specjalnie dostosowana do osób ze słabym wzrokiem, tak aby mogli łatwiej korzystać z serwisu.
Kup bilet na nowej stronie eurolot.com
Prace nad nową, funkcjonalną stroną internetową Eurolotu były dla nas priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, że nasi pasażerowie oczekują nowoczesnej, przyjaznej i czytelnej strony, która w precyzyjny sposób zaprezentuje ofertę naszej firmy oraz szybko przeprowadzi ich przez rezerwację, kupno biletu czy innych dodatkowych usług. Projektując tę stronę chcieliśmy, aby była przede wszystkim wizytówką Eurolotu – to na niej de facto rozpoczyna się podróż i powstaje pierwsze dobre wrażenie o przewoźniku – mówi Agnieszka Łuczak, Dyrektor Marketingu Eurolot SA.
Kolejnym ułatwieniem dla podróżnych jest rozbudowana zakładka „Destynacje”, wzbogacona o „mini przewodnik” czyli praktyczne informacje na temat miast do których operuje Eurolot. Znajdują się w niej m.in. ciekawostki o atrakcjach turystycznych danego miasta, a także użyteczne informacje o transporcie, zwłaszcza z i do lotniska.
Z pewnością atutem nowej wersji eurolot.com jest także nowoczesna i „lekka” estetycznie szata graficzna, utrzymana w tonacji biało-niebieskiej. Dzięki przejrzystemu układowi strony pasażer intuicyjnie przejdzie przez proces zakładania rezerwacji i kupna biletu online oraz szybko znajdzie potrzebne informacje o aktualnych promocjach Eurolotu, mapie połączeń przewoźnika czy statusie rejsu.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze