Ryanair przewiózł więcej o 16%. 9,5 mln pasażerów w maju.

Rezerwuj nocleg na: Booking.com | Expedia.com | hotels.com | Otel.com

Saloniki RyanairRyanair w dniu wczorajszym, tj. 3 czerwca opublikował kwietniowe statystki.

  • Ruch pasażerski wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów.

  • Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%.

  • Roczny ruch pasażerski wzrósł o 13% do 93,1 mln klientów.

Bilety lotnicze w bardzo dobrych cenach: Skyscanner.pl | Tripsta.pl | Flipo.pl

maj 2014

maj 2015

zmiana

Klienci

8,2 mln

9,5 mln

+16%

Współczynnik wypełnienia

85%

92%

+7%

Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:

“W maju ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%, za sprawą naszych najniższych cen,

a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better” (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym.

Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ofercie Business Plus i Family Extra Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”

(Informacja prasowa)