Ryanair przewiózł więcej o 16%. 9,5 mln pasażerów w maju.
Ryanair w dniu wczorajszym, tj. 3 czerwca opublikował kwietniowe statystki.
-
Ruch pasażerski wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów.
-
Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%.
-
Roczny ruch pasażerski wzrósł o 13% do 93,1 mln klientów.
maj 2014 |
maj 2015 |
zmiana |
|
Klienci |
8,2 mln |
9,5 mln |
+16% |
Współczynnik wypełnienia |
85% |
92% |
+7% |
Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:
“W maju ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 16% do 9,5 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 7 punktów procentowych do 92%, za sprawą naszych najniższych cen,
a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better” (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym.
Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ofercie Business Plus i Family Extra Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze