Wizz Air startuje z nową edycją wyborów Ambasadorów WIZZ
Wizz Air ogłosił wczoraj rozpoczęcie kolejnej edycji i otwartego głosowania na nowych Ambasadorów WIZZ w specjalnej aplikacji w mediach społecznościowych. Kadencja Ambasadorów WIZZ trwa dwa lata – w tym czasie reprezentują firmę podczas rozmaitych wydarzeń wewnętrznych i medialnych. Ambasadorowie są jednocześnie członkami załogi pokładowej Wizz Air, znanej z doskonałego podejścia do pasażera i wysokiej jakości świadczonych usług.
Pasażerowie Wizz Air oraz fani linii lotniczych mogą oddać głos na swojego kandydata, korzystając ze specjalnie przygotowanej aplikacji, dostępnej z poziomu fanpage’a Wizz Air w serwisie Facebook. Ambasadorów dla danego kraju głosujący wybiorą spośród 39 finalistów – troje w krajach z więcej niż jedną bazą Wizz Air oraz dwoje w krajach z jedną bazą WIZZ. W Polsce pasażerowie mogą oddać swój głos na jedną z 5 kandydatek: Patrycję Mruk, Katarzynę Gawliczek, Annę Guk, Angelikę Michalik oraz na Natalię Oźlańską.
Wizz Air zachęca pasażerów do oddawania głosów na kandydatów, którzy ich zdaniem wyróżniają się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz nieustannym dążeniem do doskonalenia swoich umiejętności w obsłudze klienta. Nowo wybrani Ambasadorowie WIZZ nie będą jedynie przedstawicielami marki. Najlepsi z najlepszych z zespołu załogi pokładowej wejdą w rolę reprezentantów swoich kolegów po fachu i będą opowiadać o charakterystyce ich pracy w mediach, podczas lekcji w szkołach czy w szpitalach, w czasie spotkań z chorymi dziećmi. Działania te prowadzone są po to, by dotrzeć do wszystkich tych, których inspiruje ekscytujące życie członka załogi pokładowej. Ambasadorowie WIZZ z radością podzielą się swoimi sekretnymi sposobami na sukces i będą zachęcać do rozpoczęcia kariery w lotnictwie oraz przybliżą korzyści, a także wyzwania płynące z pracy w przestworzach.
Owain Jones, Dyrektor Generalny ds. korporacyjnych Wizz Air, powiedział: „Praca w Wizz Air dla członków załogi pokładowej WIZZ to prawdziwa pasja, podobnie jak opieka nad pasażerami, o których troszczą się podczas lotu i dbają o ich bezpieczeństwo. Do 24 czerwca wszyscy pasażerowie Wizz Air mogą głosować na tych kandydatów, których chcą wyróżnić. Pasażerowie zdecydują także, który z członków załogi Wizz Air będzie najlepiej reprezentował odmłodzony wizerunek marki oraz wartości WIZZ w lokalnych społecznościach, podczas wydarzeń dobroczynnych i w mediach, gdzie dzielić się będą historiami o swojej karierze. W Polsce można wybierać spośród pięciu finalistek. Wystarczy wejść na stronę https://apps.facebook.com/wizz-air-ambassadors/”.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze