30 lat tanich lotów z Ryanair!
Ryanair, tania linia lotnicza wczoraj (14 stycznia) rozpoczęła pierwsze obchody 30 rocznicy rozpoczęcia działalności.
W 2014 roku Ryanair przewiózł 86 mln pasażerów, co pozwoliło zaoszczędzić klientom ponad 10,1 mld euro, podczas którego otworzył 8 nowych baz i rozpoczął loty do / z 19 nowych portów lotniczych, a także wprowadził w życie program „Always Getting Better”, mający na celu poprawę jakości obsługi klienta. Pasażerowie podróżujący z Ryanair mogą czerpać przyjemność ze wszelkich wprowadzonych dla nich udogodnień, takich jak przydzielane miejsca, druga darmowa mniejsza torba podręczna, zmniejszone opłaty, nowa strona internetowa, nowa aplikacja mobilna i mobilne karty pokładowe oraz oferta dla rodzin Family Extra, jak również dla klienta biznesowego Business Plus. Wszystko to sprawia, że Ryanair staje się naturalnym wyborem dla rodzin, przedsiębiorstw i podróżującym w celach wypoczynkowych, z perpektywą wprowadzenia w 2015 roku kolejnych udogodnień dla klientów.
Od startu pierwszego lotu w 1985 roku Ryanair rozwinął się:
- od 1 połączenia (z Waterford do Londynu Gatwick) do ponad 1600 połączeń
- z 2 krajów do 30 krajów Europy i Północnej Afryki
- od 4 lotów dziennie do ponad 1600 lotów dziennie
- od 1 samolotu do ponad 300, z zamównieniem na dalsze 380
- od 1 bazy do 72 baz
- od 51 pracowników do ponad 9500 specjalistów lotnictwa obejmujących 45 różnych narodowości
- od przewożenia 5000 pasażerów rocznie do ponad 90 mln rocznie, przewożąc w sumie ponad 750 mln.
W 2014 roku Ryanair przewiózł 86 mln pasażerów, co pozwoliło zaoszczędzić klientom ponad 10,1 mld euro, podczas którego otworzył 8 nowych baz i rozpoczął loty do / z 19 nowych portów lotniczych, a także wprowadził w życie program „Always Getting Better”, mający na celu poprawę jakości obsługi klienta. Pasażerowie podróżujący z Ryanair mogą czerpać przyjemność ze wszelkich wprowadzonych dla nich udogodnień, takich jak przydzielane miejsca, druga darmowa mniejsza torba podręczna, zmniejszone opłaty, nowa strona internetowa, nowa aplikacja mobilna i mobilne karty pokładowe oraz oferta dla rodzin Family Extra, jak również dla klienta biznesowego Business Plus. Wszystko to sprawia, że Ryanair staje się naturalnym wyborem dla rodzin, przedsiębiorstw i podróżującym w celach wypoczynkowych, z perpektywą wprowadzenia w 2015 roku kolejnych udogodnień dla klientów.
Aby uczcić 30 urodziny, Ryanair ogłasza promocyjną sprzedaż 100 000 biletów na całej siatce połączeń, w cenie zaczynającej sie od 19,99 euro na podróż w styczniu, lutym i marcu. Bilety będą dostępne w sprzedaży do czwartku (15 stycznia).
Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:
“Ryanair zrewolucjonizował i zdemokratyzował podróże lotnicze w Europie, a w 2015 roku przypada 30 rocznica naszego pierwszego lotu z Waterford do Gatwick. Od tego czasu Ryanair, stał się największą linią lotniczą w Europie, przewożąc 90 mln pasażerów rocznie, pomiędzy 30 krajami, tym samym pozwalając zaoszczędzić klientom ponad 10 mld euro rocznie.
Z okazji naszych 30 urodzin w 2015 roku będzie można zaobserwować wiele wydarzeń, w tym kolejny etap rozwoju i realizacji programu “Always Getting Better”, wzrost ruchu pasażerskiego, tras, poprawy obsługi klienta, a także rozwój platform cyfrowych i zwiększenie naszej oferty.
Jedna rzecz, która nie ulegnie zmianie to nasze niske ceny biletów. Będziemy nadal oferować najniższe ceny lotów w Europie, największą siatkę połączeń i najlepszą obsługę pasażera.
Aby uczcić rozpoczęcie 30 roku działalności ogłaszamy wielką wyprzedaż 100 000 biletów na całej siatce połączeń, w cenie zaczynającej się od 19,99 euro na podróż w styczniu, lutym i marcu. Bilety będą dostępne w sprzedaży na naszej stronie internetowej ryanair.com do czwartku (15 stycznia).”
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze