airberlin znacznie poszerza ofertę podróży biznesowych
Wprowadzając nową koncepcję usług, airberlin pragnie być linią pierwszego wyboru pasażerów podróżujących służbowo oraz klientów korporacyjnych. Druga co do wielkości linia lotnicza Niemiec wprowadza nową markę „airberlin business benefits”, której zadaniem będzie lepsze wyeksponowanie oraz zogniskowanie licznych korzyści oferowanych przedsiębiorstwom. Jednocześnie airberlin zwiększa komfort pasażerów podróżujących służbowo oraz klientów korporacyjnych i rozwija serwis pokładowy.
„Będziemy stanowić wybór nr 1 pasażera podróżującego służbowo. Naszym celem jest przy tym oferowanie wszystkim firmom dostosowanego do ich potrzeb produktu w wybranym przez nich kanale rezerwacji. Ulepszamy zakres usług i produktów, koncentrując nasze portfolio pod nową marką, którą w najbliższych latach zamierzamy konsekwentnie rozwijać” – powiedział Götz Ahmelmann, Chief Commercial Officer w airberlin.
Pod marką „airberlin business benefits” airberlin będzie w przyszłości oferować trzy różne programy promocyjne dla firm: znany już program dla małych i średnich przedsiębiorstw Business Points, z którego korzysta obecnie ponad 15000 firm i który jest stale rozwijany; Business Pro, nowy produkt dla firm, który umożliwia m.in. bezpłatną zmianę rezerwacji, nawet w taryfie FlyClassic, i który jest skierowany do firm poszukujących lotów według zasady best-buy oraz produkt Business Prime – udoskonalony model płatności ratalnych dla firm, oferujący jeszcze więcej możliwości, jeszcze większą elastyczność i bardziej atrakcyjne ceny lotów. Dalsze informacje klienci biznesowi odnajdą na stronie internetowej: airberlin.com/businessbenefits.
„airberlin jest coraz bardziej popularny wśród podróżujących służbowo a dzięki nowej klasie biznesowej linie pozyskały nowych klientów również w obszarze lotów długodystansowych. Segment biznesowy ma dla airberlin wysokie znaczenie strategiczne i będzie dalej rozbudowywany” – powiedział Stefan Magiera, wiceprezes ds. Global Corporate Sales w airberlin.
airberlin będzie pracować nad nowymi rozwiązaniami technicznymi, by w przyszłości udostępniać klientom korporacyjnym poszerzoną ofertę z jeszcze większą liczbą funkcji, dostępnych online. Równocześnie airberlin będzie dalej ściśle współpracował z z biurami organizującymi wyjazdy firmowe, podróże biznesowe (TMC) oraz dostawcami systemów rezerwacji online.
„Pragniemy dalej rozwijać segment podróży biznesowych poprzez wdrażanie innowacji. Mamy przy tym zamiar także w przyszłości kierować się życzeniami naszych klientów. Atrakcyjne ceny odgrywają tutaj tak samo istotną rolę jak procesy naszych klientów korporacyjnych” – podsumował Magiera.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze