Czwarty i piąty Airbus A350-900 we flocie Lufthansy poleci do Hong Kongu
Od 12 września Lufthansa zaoferuje rejsy do Hong Kongu na pokładzie Airbusa A350-900. „Nasi pasażerowie mogą doświadczyć rejsu na pokładzie najbardziej zaawansowanej maszyny dalekodystansowej po raz pierwszy na trasie na Daleki Wschód. Połączenie do Hong Kongu jest jedną z najdłuższych tras w siatce połączeń Lufthansy. Rejs A350-900 to wyjątkowe doświadczenie, a niski poziom ciśnienia w kabinie sprawia, że pasażerowie po przylocie są bardziej wypoczęci” – mówi Wilken Bormann, Prezes Portu Lotniczego w Monachium. Ze względu na odległość 10 000 kilometrów, trasa do Hong Kongu będzie obsługiwana przez dwie maszyny na zmianę. Będzie to czwarty i piąty A350-900 we flocie Lufthansy. Maszyna z rejestracją D-AIXD zostanie dostarczona 12 sierpnia, a D-AIXE 2 września. Pierwszy rejs A350 do Hong Kongu odbędzie się 12 września o godz. 22:30, po jedenastu godzinach samolot wyląduje o 15:35 czasu lokalnego.
Hong Kong jest ważną destynacją biznesową, a także ośrodkiem turystycznym Azji. Trzecia największa metropolia na tym kontynencie oferuje odwiedzającym niecodzienne połączenie zachodniej i azjatyckiej kultury. Wśród niezapomnianych wrażeń są m. in. widok na linię horyzontu czy wizyta na Victoria Peak. Hong Kong jest także ważnym ośrodkiem handlowym i głównym hubem transportowym w Azji.
>>>Rezerwuj bilety lotnicze w dobrych cenach na stronie Lufthansa.com
A350-900 to najnowocześniejsza maszyna, która dołączyła do floty Lufthansy. Pierwszy z 15 A350-900 został dostarczony do Monachium w lutym. Od września 2017 roku, 5 z tych maszyn będzie latać ze swojej bazy w Monachium do Bostonu, Delhi, Mumbaju oraz Hong Kongu. A350-900 mieści 293 pasażerów – 48 w Klasie Biznes, 21 w Klasie Ekonomicznej Premium oraz 224 w Klasie Ekonomicznej. Samolot jest obecnie najbardziej zaawansowaną technologicznie oraz najbardziej przyjazną środowisku maszyną na świecie. Zużywa o 25% mniej kerozyny, produkuje 25% mniej CO2 i jest znacznie cichszy podczas startów niż inne porównywalne maszyny. Lufthansa zamówiła 25 ultra-nowoczesnych maszyn tego typu.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze