Emirates wydłuża możliwość odprawy online do 48 godzin przed odlotem

Emirates Airbus A380Linie Emirates wydłużyły możliwość odprawy online z 24 do 48 godzin przed odlotem. Pasażerowie z całego świata mogą odprawić się przez stronę internetową zarówno w wersji mobilnej, jak i klasycznej, od 48 godzin do 90 minut przed planowanym odlotem.

Dzięki możliwości wcześniejszej odprawy, klienci mają większy wybór miejsc i krócej czekają na lotnisku, otrzymując kartę pokładową przed wyjściem z domu.  Pasażerowie mogą pozostawić bagaż przy stanowisku odprawy online, zanim zgłoszą się bezpośrednio do kontroli paszportowej i bezpieczeństwa. W przypadku połączeń ze Stanami Zjednoczonymi, o ile odprawa internetowa uruchamiana jest na 48 godzin przed odlotem, karty pokładowe są wydawane dopiero z 24-godzinnym wyprzedzeniem.

Zawsze uwzględnialiśmy opinie klientów przy udoskonalaniu ich podróży, a wcześniejsza odprawa online jest tego rezultatem. Umożliwiając odprawę na 48 godzin przed odlotem, oferujemy naszym klientom dodatkową elastyczność przy wyborze miejsc, tak aby zapewnić im wygodniejszą podróż. To tylko jedna z wielu inicjatyw, które podejmujemy w celu poprawy obsługi klienta przez Internet – wyjaśnia Alex Knigge, Senior Vice President Corporate Communications Marketing & Brand (Digital).

Ponadto wcześniejsza odprawa ułatwi komunikację z klientem w przypadku niespodziewanego opóźnienia lub odwołania lotu. Dla członków programu lojalnościowego Emirates Skywards wcześniejsza odprawa oznacza także większe możliwości zmiany klasy na wyższą.

Bilety lotnicze w bardzo dobrych cenach: Skyscanner.pl | Tripsta.pl | Flipo.pl

Oprócz usługi odprawy przez Internet przewoźnik oferuje również całodobową odprawę na parkingach na terenie lotniska w Dubaju. Klienci mogą zgłosić się do stanowiska odprawy na parkingu od sześciu do 24 godzin przed odlotem, odciążając lotnisko w okresach natężonego ruchu. Podróżujący z Dubaju mogą też pozostawić bagaż przy jednym z 46 stanowisk bagażowych dla klasy ekonomicznej lub oddzielnych stanowisk dla klasy pierwszej i klasy biznes na lotnisku w Dubaju od sześciu godzin do 90 minut przed odlotem. Dziesięć dodatkowych stanowisk znajduje się w wydzielonej strefie odpraw dla podróżujących do USA. Dzięki powyższym udogodnieniom pasażerowie mogą spodziewać się mniejszych kolejek do poszczególnych stanowisk odprawy biletowo-bagażowej.

Możliwość wcześniejszej odprawy to jedna z wielu funkcji na stronie emirates.com, która ma na celu poprawę obsługi klienta. Innym przykładem jest wprowadzona niedawno funkcja „Hold my fare”, dzięki której klienci mogą za symboliczną opłatą zarezerwować bilet z opcją zamrożenia ceny. Teraz czas zamrożenia ceny został wydłużony do 72 godzin.

Pasażerowie Emirates z łatwością mogą zaplanować i kontrolować proces rezerwacji biletów i noclegów oraz wynajmu samochodu na stronie emirates.com.

(Informacja prasowa)