KLM i vlogerka Juszes polecają podróże jako modny styl życia

klm_ams_konkursKLM rozpoczął kampanię „CityBreak”, we współpracy z vlogerką Juszes. Najnowszy projekt linii to propozycja wykorzystania jesiennych weekendów na kilkudniowe podróże do wybranych miast europejskich. Tym razem KLM nie tylko kusi promocyjną ceną biletu do takich miejsc jak Lizbona, Edynburg, czy Wenecja, ale też stwarza możliwość odwiedzenia dwóch miast za cenę jednej – oferując darmowy stopover w Amsterdamie. Ponieważ nieco zachęceni ceną klienci mogą potrzebować jeszcze dodatkowej inspiracji i praktycznych informacji – KLM publikuje serię artykułów tematycznych i mini-przewodników o wybranych europejskich miastach. Jeszcze więcej inspiracji dostarcza vlogerka Juszes, która od niedawna współpracuje z KLM. Juszes zachęca do odwiedzenia Hiszpanii, a w szczególności słonecznego Alicante (najnowszy nabytek w ofercie KLM!) dokąd podróżowała KLM wraz ze swoim uroczym psiakiem o imieniu „Panda”.

Kampania CityBreak obejmuje działania PR, reklamy typu display oraz tematyczny tydzień na profilu KLM na Facebooku (www.facebook.com/klmpolska), połączony z konkursem, w którym do wygrania są 2 bilety lotnicze do Amsterdamu. Projekt łączy najważniejsze wartości KLM – innowacyjność, otwartą komunikację z fanami marki oraz inspirowanie do odkrywania świata na różne sposoby. Akcję koordynują agencje Market Forces oraz No Name PR, we współpracy z regionalną centralą KLM.

Według KLM, najlepszą zachętą do podróżowania są inspiracje. Dlatego w kampanii przewidziano pomysły oraz plany współpracującej z liniami vlogerki oraz serię artykułów tematycznych (!) na fan page’u linii lotniczych. W ramach kampanii, KLM publikuje mini-przewodniki po wybranych, europejskich miastach. Dodatkowo, linie postanowiły zaangażować społeczność do przedstawiania swoich pomysłów na wymarzony CityBreak w ramach konkursu konsumenckiego swoim polskim fanpage (www.facebook.com/klmpolska). Na autora najbardziej inspirującego wyjazdu czeka darmowy przelot dla dwóch osób do Amsterdamu.

Swoje oferty KLM prezentuje, dedykując je potencjalnym podróżnym za pomocą emocji i nastrojów związanych z wybranymi miastami. I tak – oferty lotów do Hiszpanii występują pod hasłem „w słonecznym nastroju”, Włochy są proponowane romantykom i zakochanym, Francja – miłośnikom wyśmienitych trunków oraz jedzenia, Portugalia – żądnym poznawania lokalnej kulturalnej, a Wielka Brytania i Irlandia są promowane hasłem „to trzeba zobaczyć”.

Marka KLM od dawna angażuje do współpracy blogerów, influencerów i popularnych twórców internetowych, ponieważ wierzy w siłę rekomendacji, a także chce wykorzystywać w komunikacji oryginalne treści tworzone przez swoich partnerów. Linie współpracowały do tej pory głównie z blogami o tematyce podróżniczej (m.in. Podróżniccy, Wędrowne Motyle, Na Walizkach), dzięki Juszesz marka chce zaistnieć pierwszy raz na vlogu o tematyce lifestylowej, proponując podróże jako modny element „stylu życia”.

klm_reminder

Promocyjna sprzedaż biletów KLM do Europy na www.klm.pl trwa do 5 października, a konkurs w ramach akcji „Citybreak” do końca września (http://bit.ly/CityTripKONKURSklm).

(Informacja prasowa)