Nowe udogodnienia dla niepełnosprawnych na Lotnisku Chopina

Rezerwuj nocleg na: Booking.com | Expedia.com | hotels.com | Otel.com

lotnisko chopina TerminalNowe miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych przed terminalem oraz zwiększenie ilości nowoczesnych pylonów do wzywania obsługi – to kolejne praktyczne ułatwienia na Lotnisku Chopina.

Lotnisko Chopina stale poszerza udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, i to nie tylko, aby spełniać zapisy Rozporządzenia WE 1107/2006, ale przede wszystkim w celu zapewnienia komfortu wszystkim pasażerom.

– Dążymy do tego, aby każdy pasażer, bez względu na wybrany środek transportu, miał zapewniony najwyższy poziom obsługimówi Paweł Bejnarowicz, kierownik Działu Technologii i Jakości Obsługi Pasażerów

Zarówno na poziomie odlotów, jak i przylotów, wyznaczone zostały dodatkowe miejsca dla samochodów osób niepełnosprawnych, na których można zatrzymać pojazd przed wejściem do terminala. Na poziomie odlotów znalazły się również cztery nowoczesne pylony służące do wzywania asysty dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowy pylon został umieszczony przy wyjściu ze stacji kolejowej.

Bilety lotnicze w bardzo dobrych cenach: Skyscanner.pl | Tripsta.pl | Flipo.pl

Poprzez użycie pylonu pasażer ma możliwość wezwania asysty dla osoby niepełnosprawnej lub o ograniczonej sprawności ruchowej. Wystarczy nacisnąć przycisk domofonu, aby połączyć się z pracownikiem, który przyjmie zgłoszenie i skieruje do pasażera asystenta, który towarzyszyć będzie pasażerowi od punktu zgłoszenia poprzez wszystkie punkty odpraw i kontroli aż do zajęcia fotela w samolocie (a w przylocie w odwrotnym kierunku).

Asysta ta jest w pełni bezpłatna. Warto jednak pamiętać, aby o potrzebie jej zapewnienia zawiadomić przewoźnika lub organizatora wycieczki już na etapie dokonywania rezerwacji i zakupu biletu, nie później jednak niż 48 godzin przed planowanym wylotem, co umożliwi organizację sprawnej obsługi. Zawiadomienie po tym terminie może wydłużyć czas oczekiwania na dotarcie asysty.

– Dokładamy wszelkich starań, aby każdy pasażer został obsłużony na najwyższym poziomie i ciągle monitorujemy poziom świadczonych usług. Jeśli pojawią się jakiekolwiek uwagi dotyczące jakości obsługi, prosimy kierować je na adres: technologia@polish-airports.com – mówi Paweł Bejnarowicz.

(Informacja prasowa)