Rezerwacje grupowe za pomocą jednego kliknięcia w Lufthansa Group
Linie Lufthansa Group – Austrian, Lufthansa i SWISS – startują dzisiaj ze zintegrowanym narzędziem do rezerwacji grupowych. Jest ono dostępne jedynie dla operatorów turystycznych, konsolidatorów oraz biur podróży. Dzięki jednemu narzędziu online będą oni mogli rezerwować podróże grupowe dla minimum dziesięciu osób u trzech przewoźników. Rezerwacje w każdej kombinacji mogą zostać dokonane z natychmiastowym potwierdzeniem. Narzędzie obejmuje zarówno grupy osób podróżujących prywatnie, biznesowo, jak i turystycznie.
Po otrzymaniu zapytania narzędzie Book-a-Group, dostępne w 14 językach, dostarczy ofertę oraz wycenę w czasie rzeczywistym. Warunki handlowe dla grup zostały ponownie udoskonalone oraz ustandaryzowane w jednej umowie, ważnej dla wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group. Nowe warunki obejmą wszystkie nowe rezerwacje w narzędziu „Book-a-Group”. Jednym ze znacznych ulepszeń jest na przykład wprowadzenie możliwości krótkoterminowych rezerwacji grupowych. W przyszłości będzie również możliwe odwoływanie rezerwacji na 60 dni przed planowaną podróżą bez ponoszenia dodatkowy opłat, w trakcie 72 godzin od dokonania rezerwacji. Od teraz usługa będzie dostarczana przez jeden kontakt, wspólny dla wszystkich przewoźników.
„Dzięki nowemu, zintegrowanemu narzędziu, jakim jest Book-a-Group, udało się wdrożyć kolejny krok w harmonizacji produktów i usług naszych przewoźników” wyjaśnia Dr. Stefan Kreuzpaintner, Wiceprezes ds. Sprzedaży na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w Lufthansa Group. „Przewoźnicy sieciowi Lufthansa Group – Austrian Airlines, Lufthansa oraz SWISS – są reprezentowane przez jeden zintegrowany dział sprzedaży, który za pomocą prostego narzędzia może oferować rezerwacje grupowe z jednego źródła”.
Narzędzie Book-a-Group będzie umożliwiało również dokonanie rezerwacji obejmujących kombinację połączeń innych przewoźników sieciowych należących do Lufthansa Group (Brussels Airlines oraz Eurwings), jak i linii partnerskich Lufthansy. Umożliwi to pośrednikom oraz biurom podróży oferowanie klientom jeszcze szerszej sieci połączeń oraz ich większą dostępność. Kolejnym udogodnieniem jest to, że pracownik biura podróży nawet po dokonaniu rezerwacji będzie miał dostęp do wszystkich danych oraz będzie mógł samodzielnie zająć się kwestiami administracyjnymi grupy podróżnych.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze