Skytrax: Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej 8 rok z rzędu!

Finnair został uznany za najlepszą linię lotniczą w Europie Północnej w ramach, World Airline Awards na Air Show w Paryżu, po raz ósmy z rzędu. Nagrody w konkursie organizowanym przez Skytrax zostały przyznane na podstawie niezależnej ankiety przeprowadzonej wśród 19 milionów pasażerów ze 105 krajów w okresie od sierpnia 2016r. do maja 2017 r. obejmując 325 linii lotniczych.


„Jesteśmy dumni, że Finnair ponownie został uznany przez Skytrax i pasażerów z całego świata za najlepszą linię lotniczą w Europie Północnej. Bardzo dbamy o komfort naszych klientów podczas podróży i stale rozwijamy naszą obsługę zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów, pozostając wierni naszej słynnej nordyckiej gościnności „- mówi Piia Karhu, wiceprezes Finnaira ds. rozwoju usług pasażerskich.

Finnair znacząco zainwestował w rozwijającą się flotę A350 oraz w komfort swoich klientów podczas podróży, od momentu dokonania rezerwacji poprzez odprawę i obsługę w samolotach.

„Obecnie dysponujemy własnym portalem Wi-Fi Nordic Sky zainstalowanym w samolotach latających na trasach długodystansowych, a liczba klientów korzystających z naszej mobilnej aplikacji wciąż rośnie”, zauważa Karhu.

Kontynuując cyfrowy trend, Finnair był pierwszą na świecie linią lotniczą, która w 2017r. wprowadziła Alipay na pokłady samolotów, ponadto zostały przeprowadzone udane testy technologii rozpoznawania twarzy na lotnisku w Helsinkach podczas odprawy stałych klientów Finnaira.

„Rozwój usług cyfrowych jest jednym z naszych głównych celów strategicznych. Oczywiście, nie przestajemy dbać o komfort podróży naszych klientów, o czym świadczy udana współpraca z najlepszymi szefami kuchni w klasie biznesowej na trasach dalekodystansowych, zmodernizowanie strefy wypoczynku oraz wejście w nowe partnerstwa”, podsumowuje Karhu.

World Airline Awards, przyznawane przez Skytrax są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie.

(informacja prasowa)