Życie ma lepszy smak z Flying Blue Air France KLM
Zgarnij nagrody w wakacyjnej akcji Air France KLM „Życie jest słodsze z Flying Blue” (Life is sweeter with Flying Blue)! Mechanizm zabawy jest bardzo prosty. Wystarczy zeskanować swój facebookowy profil za pomocą aplikacji dostępnej na stronie: https://apps.facebook.com/flyingbluepl/. Narzędzie sprawdzi nasze logowania z zagranicy i pokaże miejsca, które użytkownik odwiedził w 2013 roku podczas swoich podróży, a następnie wygeneruje animację slajdów, na którą składać się będą najpiękniejsze wakacyjne wspomnienia. Do 31 sierpnia br. będzie można zawalczyć o pokaźną pulę nagród – do podziału są aż dwa miliony mil lotniczych w programie Flying Blue oraz 100 kodów rabatowych o łącznej wartości 21 000 złotych! Dołącz do zabawy, powspominaj swoje wyjazdy i zacznij planować nowe, dzięki rabatom i milom!
Jak to działa?
Promocja jest skierowana głównie do osób, które nie są jeszcze członkami w programie lojalnościowym Air France KLM, a podróżują po świecie. Jeśli zainstalowali na swoim profilu na Facebooku aplikację „Życie jest słodsze z Flying Blue” i w 2013 roku mieli na swoim profilu przynajmniej 5 logowań z różnych miejsc, w tym minimum jedno za granicą – to mogą wygenerować spersonalizoway „film” o swoich podróżach (na podstawie zdjęć w postaci animowanego pokazu slajdów), za co dostaną 2000 mil. Jeśli gracz dodatkowo udostępni film swoim znajomym na Facebooku, to będzie mógł wygrać dodatkowe 500 mil. Otrzymanie i późniejsze wykorzystanie zdobytych w ten sposób mil na loty jest uwarunkowane zapisaniem się do Flying Blue.
Natomiast uczestnicy zabawy, którzy nie podróżowali po świecie i nie logowali się do Facebooka, mogą zyskać premię powitalną 500 mil, jeśli zechcą przystąpić do Flying Blue.
Linie Air France KLM nie zapomniały w tej facebookowej zabawie także o swoich dotychczasowych klientach – obecnych członkach Flying Blue. Po podaniu numeru karty członkowskiej, mogą oni również stworzyć własną animację slajdów z podróży i przesłać ją swoim znajomym. Otrzymają za to 500 mil nagrodowych i kod rabatowy uprawniający do zniżki w wysokości 210 PLN, przy zakupie biletu na lot długodystansowy poprzez stronę airfrance.pl.
Tanie bilety lotnicze kupicie na tripsta.pl.
Flying Blue – program inny niż wszystkie!
Program lojalnościowy Air France KLM, do którego przystąpiło już ponad 24,5 mln członków, został zaprojektowany tak, aby móc zaoferować podróżnym jak najwięcej korzyści. Jego główną zaletą jest to, że gromadzone mile można wykorzystywać przede wszystkim na przeloty nagrodowe, korzystając z ogromnej siatki połączeń na całym świecie, oferowanej przez Air France KLM i linie partnerskie w programie. Poziom karty zależy w nim od zgromadzonych mil. Po podstawowym „Ivory”, kolejnymi etapami są Silver, Gold oraz najwyższy – Platinum.
Flying Blue jest wiodącym programem w Europie zarówno pod względem liczby członków, jak i uczestniczących w nim linii lotniczych i partnerów. Spośród innych popularnych na rynku programów wyróżnia go m.in. możliwość przenoszenia zebranych mil na kolejne lata (dotyczy posiadaczy kart Silver, Gold i Platinum). Jeśli uczestnik programu zgromadzi np. 100 tys. Mil serwisowych – czyli tych, które decydują o poziomie karty (a na uzyskanie np. karty Platinum wymaganych jest ich 70 tys.) to pozostałe 30 tys. przechodzi na kolejny rok. Dzięki temu, uczestnik nie zaczyna następnego roku od karty na najniższym poziomie.
Ponadto po 10 kolejnych latach członkostwa na najwyższym poziomie członkowie (Platinum) otrzymują dożywotnią kartę „Platinum for Life” – czyli prawo do korzystania z najwyższych przywilejów, bez względu na liczbę i częstotliwość lotów. Lecz to nie koniec wyróżników. W ramach „biletu nagrodowego” (otrzymywanego za zgromadzone mile), linie z reguły umożliwiają rozliczanie się za pomocą mil za samą taryfę biletu, a wszelkie podatki lotniskowe i opłaty paliwowe są dodatkowym kosztem. W przypadku programu Flying Blue klient dopłaca znacznie mniej, bo tzw. podatek paliwowy jest częściowo wliczony w cześć biletu, za który rozlicza się milami.
Tanich noclegów szukacie na Otel.com oraz hotels.com.
W porównaniu z konkurencyjnymi programami na rynku, posiadaczom kart na poziomie Gold lub Platinum przyznawanych jest znacznie więcej mil nagrodowych za przelot w Klasie Biznes i Pierwszej, jak również w Klasie Ekonomicznej, na rejsach dalekiego zasięgu. Do standardowego milażu dostaje dodatkowo duży bonus z tytułu karty. Dzięki temu po odbyciu nawet jednego przelotu w klasie biznes na trasie międzykontynentalnej np. do Azji, posiadacz karty Platinum zdobywa wystarczającą liczbę mil, aby odbyć podróż w obie strony na trasie europejskiej (w ramach Promo Awards). Również za przelot w Klasie Biznes, pasażer zdobywa znacznie więcej mil tzw. serwisowych (czyli tych, od których zależy poziom karty) niż w konkurencyjnych tego typu programach. Dzięki takiemu systemowi rozliczania mil, pasażer linii Air France, jak i KLM zdecydowanie szybciej wspina się na wyższy poziom w programie. Im więcej lotów, tym samym zyskuje również więcej udogodnień w podróżowaniu. W Platinum (najwyższym i zarazem najbardziej ekskluzywnym poziomie) podróżni mają zapewniony, m.in. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych na lotniskach wraz z osobą towarzyszącą, dwa razy więcej mil za każdy przelot, możliwość dokonywania bezpłatnych rezerwacji preferowanych miejsc na pokładzie (np. Seat Plus w Air France czy Economy Comfort w KLM i Delta) oraz najwyższy priorytet w obsłudze. Warto również podkreślić, że Flying Blue stwarza możliwość dokupienia lub podarowania komuś brakujących mil (ważna informacja dla osób, które mają niewystarczającą ich liczbę, aby zamówić nagrodę).
Najlepsze promocje na airfrance.pl
Program lojalnościowy Flying Blue już drugi rok z rzędu triumfował na rozdaniu nagród „Freddie”, zdobywając aż pięć statuetek w regionie Europy i Afryki, w tym w kategorii dla „najlepszego programu lojalnościowego w obszarze transportu powietrznego”. W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego na świecie już od 26 lat, swoje opinie wyraziło aż 3 miliony podróżnych z całego świata.
(Informacja prasowa)
Ostatnie komentarze