Emirates – nowa kabina 777 i nowa kampania z Clarksonem!

Linie Emirates podczas Dubai Air Show zaprezentowały wnętrza swoich samolotów Boeing 777-300 w całkowicie nowej odsłonie, w tym długo wyczekiwane nowe prywatne kabiny w klasie pierwszej. 

Drzwi przesuwne od podłogi do sufitu i eleganckie elementy wystroju nawiązujące do samochodów Mercedes-Benz klasy S nadają kabinom Emirates nowy wymiar luksusu i prywatności. Przestronne, całkowicie zamknięte pomieszczenia oferują ponad 3,5 m2 przestrzeni osobistej w układzie 1-1-1.

Najnowszy Boeing 777 Emirates został poddany gruntownej modernizacji, która kosztowała miliony dolarów i objęła wszystkie klasy rezerwacyjne, fotele i przejścia między nimi, łazienki i kuchnie oraz systemy rozrywki pokładowej.

Wrażenia pasażerów z lotu leżą u podstaw propozycji naszej marki i usług. Prezentowane przez nas dzisiaj nowe wnętrza samolotu Boeing 777 są częścią nieustannych inwestycji Emirates w coraz wyższy standard obsługi naszych pasażerów. W klasie pierwszej pojawią się całkowicie zamknięte kabiny prywatne, w klasie biznes – najnowsze skórzane fotele rozkładane do pozycji leżącej wyposażone w podręczny barek, a w klasie ekonomicznej – fotele z regulowanymi zagłówkami z naturalnej skóry. Ponadto we wszystkich klasach został zmodernizowany system rozrywki pokładowej. W całym samolocie na pasażerów czekają nowoczesne, przestronne kabiny wykończone z najwyższą dbałością o szczegóły, takie jak chociażby wzory na ścianach i sufitach czy elementy oświetleniowe  – powiedział Sir Tim Clark, prezes linii Emirates.

Linie Emirates jako pierwsze wprowadziły koncepcję prywatnej kabiny w klasie pierwszej w 2003 roku, która dzisiaj wyznacza standard podróży klasą pierwszą dla całej branży. Od tamtej pory nieustannie je udoskonalamy, dodając przemyślane udogodnienia i funkcje. Z ogromną radością prezentujemy naszą nową, całkowicie zamkniętą kabinę, która zrewolucjonizuje podróż klasą pierwszą pod kątem prywatności, wygody i gustownego luksusu. Po raz pierwszy tak wyraźną inspiracją dla produktu Emirates była inna marka luksusowa, która okazała się jednak naturalnym partnerem. Zarówno linie Emirates, jak i markę Mercedes-Benz cechuje bezkompromisowa dbałość o najdrobniejsze szczegóły i jakość, a także innowacyjność – dodał.

Najnowszy produkt w klasie pierwszej Emirates nawiązuje do myśli technicznej towarzyszącej budowie samochodów Mercedes-Benz klasy S, łącząc w sobie dwie globalne marki słynące z nowatorstwa, luksusu i wygody. Ze współpracy zrodziło się kilka pomysłów na elementy wystroju w prywatnej kabinie, w tym miękkie skórzane fotele, nowoczesna deska do sterowania czy regulowane oświetlenie.

Rozszerzając współpracę poza pokład samolotu, Mercedes-Benz udostępnił liniom Emirates flotę samochodów klasy S w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika. W ten sposób pasażerowie klasy pierwszej Emirates przylatujący do Zjednoczonych Emiratów Arabskich lub wyruszający stamtąd spędzą całą podróż we wnętrzu auta Mercedes-Benz klasy S.

Samoloty Boeing 777 Emirates w nowej odsłonie zadebiutują 1 grudnia tego roku na trasach do Genewy i Brukseli.

Rewolucja w klasie pierwszej – najważniejsze elementy

W nowym wnętrzu kabin Boeinga 777 Emirates w klasie pierwszej zastosowano całkowicie nową kolorystykę: jasne odcienie szarości, kremowego i szampańskiego, które nadają mu nowoczesny, otwarty i przestronny charakter, podkreślając spokój i ponadczasowy luksus.

Kabiny powstały we współpracy z firmami Boeing, Rockwell Collins, Panasonic oraz studiem Jacques Pierre Jean Design i biurem projektowym Teague z Seattle. Każdą z nich zamykają drzwi przesuwne sięgające od podłogi do sufitu, a wnętrze stanowi połączenie inteligentnej technologii i aranżacji, które zapewniają zarówno funkcjonalność, jak i luksus i wygodę.

Miękki skórzany fotel rozkłada się do pozycji leżącej, a ponadto można go odchylić do tzw. pozycji zero-gravity inspirowanej technologią NASA, która pozwala się odprężyć i odciążyć ciało. W przestronnych kabinach zostaje dużo miejsca na przebranie się nawet po rozłożeniu fotela do snu.

Aby zapewnić wszystkim pasażerom klasy pierwszej widoki podczas lotu, linie Emirates wprowadziły pierwsze w branży wirtualne okna w kabinach usytuowanych w środkowym rzędzie. Ekrany te wyświetlają widok z zewnętrznych okien samolotu, używając kamer rejestrujących obraz w czasie rzeczywistym. W pozostałych kabinach pasażerowie, którzy chcieliby poobserwować niebo za oknem, mają do dyspozycji lornetkę.

Ponadto pasażerowie z łatwością nawiążą kontakt z personelem pokładowym i zawołają obsługę, korzystając z funkcji rozmowy wideo. W kabinach znajduje się także dyskretne okno do podawania napojów i posiłków.

Linie Emirates zachowały i ulepszyły najpopularniejsze udogodnienia w prywatnych kabinach, takie jak podręczny barek z drinkami i przekąskami w każdej kabinie czy bezprzewodowy panel regulujący ustawienie fotela i sterujący wielokrotnie nagradzanym systemem rozrywki pokładowej ice.

Pasażerowie mogą wybrać spośród ponad 2 500 kanałów z rozrywką na żądanie wyświetlanych na 32-calowym ekranie LCD Full HD lub na urządzeniach przenośnych. Teraz oglądanie stanie się jeszcze przyjemniejsze dzięki nowym słuchawkom z aktywnym wyciszeniem Bowers & Wilkins E1 stworzonym specjalnie dla linii Emirates. Słuchawki zostały zaprojektowane przez firmę Bowers & Wilkins, uznanego producenta sprzętu audio, z myślą o jak najlepszej jakości dźwięku we wnętrzu kabiny pierwszej klasy.

Każda kabina jest wyposażona w zestaw tematyczny, który obejmuje kolekcję produktów do pielęgnacji skóry marki Byredo dostępną wyłącznie na pokładzie linii Emirates, odzież nawilżającą Hydra Active i zestawy akcesoriów marki Bulgari.

W środku kabiny znajduje się dużo miejsca na bagaż, w tym pomysłowy schowek znajdujący się nad fotelem oraz pełnowymiarowa szafa, w której można powiesić ubrania.

Na dowolnej trasie pasażerowie klasy pierwszej Emirates mogą korzystać z indywidualnej obsługi gastronomicznej i delektować się wykwintnymi daniami przyrządzanymi przez najlepszych szefów kuchni, dobierając do posiłku najbardziej ekskluzywne wina, szampany i alkohole z całego świata. O pasażerów dba międzynarodowy personel pokładowy Emirates złożony z przedstawicieli ponad 135 krajów.

Ulepszenia we wszystkich klasach

Wnętrze całego samolotu Boeing 777 Emirates zostało odświeżone dzięki jasnej, nowoczesnej kolorystyce, stylowym panelom ściennym, a także nowemu oświetleniu i elementom wykończeniowym.

Wystrój samolotu został zaakcentowany motywem artystycznym drzewa z gatunku prosopis cineraria. To roślina wiecznie zielona, rosnąca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i uznawana w tym kraju za drzewo narodowe o ogromnym znaczeniu kulturowym i ekologicznym.

Za inspirację do opracowania budowy i wyglądu fotela Emirates dla klasy biznes na pokładzie nowego Boeinga 777 posłużyło wnętrze współczesnego samochodu sportowego, co odzwierciedlają charakterystyczne romby wyszyte na pokryciu wykonanym z naturalnej skóry, ergonomiczne zagłówki oraz opływowy kształt i gładkość w dotyku.

Odległość między siedzeniami wynosi 72 cale (ok. 182 cm), a ponadto można rozłożyć je do pełnej pozycji leżącej. Fotel został także wyposażony w ekran dotykowy do regulacji położenia i sterowania systemem rozrywki pokładowej, możliwość regulacji oświetlenia, przegrody między siedzeniami, miejsce na obuwie, podnóżek i podręczny barek.

W nowej kabinie w klasie ekonomicznej zastosowano wystrój w kolorach jasnoszarych i niebieskich. Ergonomiczne siedzenia zostały wyposażone w zagłówki z naturalnej skóry, których elastyczne panele boczne można regulować w pionie dla maksymalnej wygody.

We wszystkich klasach pojawi się najnowsza wersja wielokrotnie nagradzanego systemu rozrywki pokładowej ice zapewniająca udoskonaloną, najlepszą jakość obrazu. Indywidualne ekrany będą oferowały wyjątkowo szeroki kąt widzenia i zostaną wyposażone w pojemnościowe ekrany dotykowe, podświetlenie LED i wyświetlacze full HD.

Kampania z udziałem Jeremiego Clarksona

W ślad za prezentacją nowych kabin w swoich Boeingach 777, linie ogłosiły także premierę swojej najnowszej kampanii reklamowej, w której udział wziął Jeremy Clakrson, ekspert motoryzacyjny i osobowość telewizyjna.

Spot będzie wyświetlany na ośmiu kluczowych rynkach od 13 listopada.  Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się wielokrotnie nagradzany reżyser Vaughan Arnell.

(informacja prasowa)