Eurolot angażuje się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

Rezerwuj nocleg na: Booking.com | Expedia.com | hotels.com | Otel.com

2012-05-30EuroLOT_pawi291_sky1[1]Polska regionalna linia lotnicza Eurolot po raz pierwszy dołączyła do grona partnerów wspierających globalną Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, której charakterystycznym symbolem jest różowa wstążka. W uroczystej prezentacji linii jako nowego partnera akcji wzięła udział pierwszy oficer Aleksandra Bednorz – jedna z 4 Pań pilotek, latających za sterami Bombardierów Q400 w barwach Eurolotu.

Kampania rozpocznie się tradycyjnie w październiku. Przez cały miesiąc jej trwania Załogi linii będą nosić przypięte do munduru różowe wstążki, a na pokładach samolotów Eurolotu pojawią się specjalne zapowiedzi, informujące o akcji i zachęcające do włączenia się w inicjatywę.

O samej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi pasażerowie przewoźnika będą mogli również poczytać na iPadach, które są dostępne dla podróżnych podczas wszystkich rejsów Eurolotu. Co więcej, regionalna linia umieści w październiku symbol różowej wstążki na stronie eurolot.com oraz wesprze inicjatywę poprzez prezentację kampanii na swoich kanałach społecznościowych m.in. na Facebooku. Dodatkowo, w siedzibie Eurolotu będzie ustawiony specjalny pojemnik z różowymi wstążkami i każdy z odwiedzających firmę gości będzie mógł zabrać jedną ze sobą.

Kup bilet na stronie eurolot.com

Dla linii lotniczej bezpieczeństwo i poczucie komfortu podróżnych są priorytetem. Pragniemy, aby udział Eurolotu w kampanii przyczynił się do tego, by m.in. nasze pasażerki, stewardesy i pracownice firmy dbały
o swoje zdrowie oraz profilaktycznie badały się. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wykrycie choroby w stadium początkowym, daje duże szanse na wyzdrowienie. Będziemy zachęcać także Panów z Eurolotu, aby przypięli do swoich marynarek różowe wstążki i w ten sposób stali się ambasadorami bliskich im Pań –
mówi Joanna Bielińska, Kierownik Personelu Pokładowego Eurolot SA.

Pionierem akcji na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest firma Estee Lauder, która zainicjowała kampanię w 1992 roku. Twórcą symbolu różowej wstążki jest m.in. Evelyn Lauder.

(Informacja prasowa)