WUNDERKIND wchodzi do klasy biznes w airberlin

Zestawy WUNDERKIND_airberlinGwiazdy na pokładzie! Produkty założonej przez Wolfganga Joopa luksusowej marki modowej WUNDERKIND od teraz są dostępne na długodystansowych trasach linii airberlin. Wspólnie z WUNDERKING, airberlin opracowało nowy zestaw dla osób podróżujących klasą biznes. Kosmetyczka będzie zawierać wysokiej jakości akcesoria, które pozwolą zachować pasażerowi dobre samopoczucie podczas lotu.

Współpraca z marką WUNDERKIND i tym samym ze światowej sławy projektantem, jakim jest Wolfgang Joop, jest czymś wyjątkowym. Pasażerowie na pewno mogą cieszyć się z efektów naszej współpracy”, powiedział Thomas Ney, kierownik działu Hospitality & Operations w airberlin.

Dwa eleganckie zestawy unisex (dla lotów z Niemiec i do Niemiec) zawierają balsam do ust i krem do twarzy marki WUNDERKIND oraz inne artykuły zapewniające większy komfort podczas lotu, takie jak opaska na oczy, szczoteczka do zębów oraz skarpetki. Te srebrnoszare zestawy podróżne z pewnością nie zużyją się w trakcie lotu, mogą zatem stać się ładną pamiątką z podróży liniami airberlin. 

Także łazienki na pokładzie klasy biznes są od teraz wyposażone w żel do mycia rąk oraz balsam do ciała marki WUNDERKIND. Pasażer będzie czuł się znakomicie dzięki tym nowym kosmetykom, a latanie liniami airberlin będzie jeszcze bardziej komfortowe.

W ostatnich miesiącach airberlin stale poszerzało poziom komfortu w klasie biznes swoich samolotów. W roku 2014 na wszystkich trasach długodystansowych zamontowano nowe fotele z funkcją full flat, które można rozłożyć do pozycji całkowicie płaskiego łóżka.

Pasażerowie podróżujący klasą biznes od teraz będą mogli cieszyć się jeszcze większą prywatnością, korzystając ze ścianek działowych dostępnych w przypadku podwójnych foteli. Nowością jest ponadto częstsza aktualizacja programu rozrywkowego wyświetlanego na długich trasach. Zamiast co cztery miesiące, od teraz co dwa miesiące będzie następować zmiana programu, w tym najnowszych kasowych przebojów kinowych.

(Informacja prasowa)